Zapytaj eksperta 525 888 525 801 002 122
Pn-Pt: 7-15

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Najwyższa jakość
z dostawą gratis w 24h

  • Wszystkie zakupione u nas produkty dostarczamy Państwu bezpłatnie dzięki czemu już przy wyborze części wiedzą Państwo dokładnie jaki będzie całkowity koszt zamówienia. Bezpłatny transport obejmuje również ewentualne kwestie reklamacyjne które realizujemy podstawianym przez nas kurierem.

  • Wszystkie zamówienia realizujemy z naszego magazynu dzięki czemu towar zaczyna być przygotowywany do wysyłki zaraz po złożeniu zamówienia. Czas realizacji nie powinien przekroczyć jednego dnia roboczego dla zamówień złożonych do godziny 13 co wynika ze sposobu funkcjonowania firm kurierskich. Zamówienia składane po godzinie 13 będą przekazywane kurierowi w kolejnym dniu roboczym.

Fachowe doradztwo

Mamy ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży internetowej, a nasi eksperci pomogą w każdej sprawie od poniedziałku do piątku w godzinach 7-16

525 888 525 801 002 122

Sprawna reklamacja

Oferujemy Państwu towar najwyższej jakości jednak jak na wypadek wystąpienia wady produktu przygotowaliśmy sprawny proces reklamacji.

  • W przypadku wystąpienia usterki, która może być wadą produktu prosimy poinformować nas o tym fakcie za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres hamulce@oponeo.pl lub telefonicznie pod numerem 525 888 525, 801 002 122. Umówimy kuriera w celu odbioru reklamowanej części. Prosimy o spakowanie reklamowanego towaru i dołączenie protokołu reklamacyjnego. Kolejnym etapem będzie przeprowadzenie ekspertyzy uszkodzenia.
    W przeciągu 14 dni poinformujemy Państwa mailowo, na piśmie lub telefonicznie o decyzji w procesie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji to Państwo decydują czy mamy zwrócić koszt zakupu czy wysłać nową wolną od wad część. Podstawą reklamacji może być wada ujawniona w czasie odbioru lub eksploatacji części. W przypadku uszkodzeń mechanicznych ujawnionych przy
  • odbiorze przesyłki które mogły nastąpić w czasie transportu prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Będzie on podstawą do reklamacji tego typu uszkodzeń. Reklamacji nie podlegają części:

    zużyte

    naprawiane

    uszkodzone mechanicznie w trakcie eksploatacji

    w wyniku niewłaściwej eksploatacji

    uszkodzone w wyniku niewłaściwego montażu

    bez oznaczeń producenta (zatarte numery i nazwa producenta uniemożliwiające identyfikację części)

    użytkowane niezgodnie z przeznaczeniem

    modyfikowane we własnym zakresie

    Dokładamy wszelkich starań aby Państwa części były wolne od wad jednak gdy już one wystąpią dołożymy wszelkich starań aby możliwie sprawnie i szybko rozwiązać problem.
  • Gwarancja 24 miesiące

    Sprzedajemy wyłącznie nowe produkty renomowanych i sprawdzonych przez nas producentów.
    Okres gwarancyjny liczymy od dnia dostawy towaru do Państwa i wynosi on 24 miesiące.

  • 1 miejsce w rankingu Opineo

    Zależy nam na Państwa zadowoleniu i w związku z tym aby poznać opinie na nasz temat uczestniczymy w programie badania opinii organizowanym przez Opineo. Każda opinia jest dla nas ważna. Z krytycznych wyciągamy wnioski aby kolejne zakupy były dla Państwa przyjemnością a pozytywne są dla nas motywacją do utrzymywania niezmiennie najwyższego poziomu obsługi Klientów. Zachęcamy do oceny naszej pracy.

14 dni na zwrot

Macie Państwo prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny jednak podanie tego powodu pozwoli nam na dalszą poprawę jakości świadczonych usług. W celu zwrotu towaru prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres hamulce@oponeo.pl lub telefonicznie pod numerem 525 888 525, 801 002 122. Następnie prosimy wydrukować i wypełnić Formularz zwrotu towaru oraz załączyć go do paczki lub przesłać do nas mailem. Kolejnym etapem jest odesłanie do nas towaru co można zrealizować we własnym zakresie lub odpłatnie naszym transportem zgodnie z cennikiem. Po otrzymaniu zwracanego towaru zwracamy pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.

Kwota uzależniona jest od wagi produktu. Obowiązują poniższe stawki:
Do 3 kg 14,00 zł
3,01 - 20 kg 20,00 zł
20,01 - 31,50 kg 21,00 zł
31,51 - 50 kg 29,00 zł
50,01 - 100 kg 0,65 zł za kg
100,01 - 500 kg 0,75 zł za kg (min. 75 zł)
Powyżej 500 kg 0,75 zł za kg (min. 377 zł)

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń.
Odpowiemy na każde pytanie
525 888 525, 801 002 122

Rozpocznij zakupy